Clienții restaurantelor pot fi îngerii bătrânilor | Fundatia Principesa Margareta a României
Clienții restaurantelor pot fi îngerii bătrânilor | Fundatia Principesa Margareta a României
22447
post-template-default,single,single-post,postid-22447,single-format-standard,ajax_updown_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-9.5,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive

Clienții restaurantelor pot fi îngerii bătrânilor

Clienții restaurantelor pot fi îngerii bătrânilor

Peste 5500 de “meniuri în așteptare” au fost dăruite de clienții rețelei de restaurante City Grill, prin campania socială Fii Îngerul Unui Bătrân, de la debutul acesteia în 2015. Campania se desfășoară în 12 locații și s-a dovedit o inițiativă socială sustenabilă și cu un puternic impact în viața vârstnicilor vulnerabili, afectați de singurătate sau lipsuri materiale.

Meniurile donate de către clienți se transformă într-o masă caldă oferită bătrânilor din programe sociale, fie prin pachete calde primite la domiciliu de vârstnicii nedeplasabili, fie prin ieșiri de grup organizate la Hanu’Berarilor, un spațiu de întâlnire și socializare perfect pentru vârstnicii afectați de singurătate sau lipsuri materiale. Pentru mulți dintre ei, aceste mese sunt ocazii rare în care ies din casă, au interacțiuni plăcute cu alte persoane și chiar reușesc să își facă noi prieteni. Numărul clienților care comandă donatorilor crește de la an la an, însemnând tot atâtea acte de generozitate și de solidaritate față de bătrânii noștri.

Un reportaj tv realizat la început de martie de Camelia Căpitanu explică cum funcționează acest mecanism, cum poate oricine contribui și în ce modalitate donația se transformă în momente prețioase pentru semeni.



Doneaza